Ny tråd Svara på tråd  [ 93 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumets framtid 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Forumets framtid
Ufo skrev:
När du skriver:
Har du någonting på skärmen öht som hoppar och flimmrar?

Nej, inte mer än de smilies som är rörliga på smileykartan. Bara den flik jag är på, sedvanliga lister upptill och Mac-docken med sina programsymboler till vänster. Om du menar även sånt som ligger under vävläsaren kan det vara Finder-rutor (glömt vad det heter på Windows, där man ser vad olika filer innehåller) och några Textredigerar-rutor ("anteckningsblock"). Inget rörligt där heller.

(Medan jag plitade det här gick processorn upp till 85° och fläkten började vina…)

11 juni 2017, 23:45
Medlem
Zombie skrev:
Ufo skrev:
När du skriver:
Har du någonting på skärmen öht som hoppar och flimmrar?

Nej, inte mer än de smilies som är rörliga på smileykartan. Bara den flik jag är på, sedvanliga lister upptill och Mac-docken med sina programsymboler till vänster. Om du menar även sånt som ligger under vävläsaren kan det vara Finder-rutor (glömt vad det heter på Windows, där man ser vad olika filer innehåller) och några Textredigerar-rutor ("anteckningsblock"). Inget rörligt där heller.
Då borde jag kunna avskriva templaten som orsak, vad kan det då vara.

11 juni 2017, 23:48
Moderator
Kanske Levitte kommer på något, kanske ingen, och inte vet jag om det finns sånt som kan ge sig med flytten. Tänkte att det kanske kunde ha med någon uppdatering eller tweak att göra, har hört att sånt kan ställa till, och även att inte heller experterna alltid vet. ;)
Men som sagt, tack för eftertanken.

11 juni 2017, 23:59
Ny tråd Svara på tråd  [ 93 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Som gäst saknar du privilegier.

Kontakt: vipere@gmail.com